0
Вибране
Ваш кошик порожній :(
Кошик

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Frizo
На товари, придбані на сайті Frizo, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”.
Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на нижченаведений порядок здійснення
процедури обміну чи повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його
використання (вина компанії-виробника чи компанії-постачальника);
Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у
використання, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.
У магазині представлені різні групи товарів які відповідно до законодавства – підпадають під обмін та
повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв'язку з такою групою.

Обмін товару у зв'язку з його не кондицією, псування відбувається безкоштовно за рахунок
відправника за наявності “Акту” про такий випадок від пошти який отримувач просити скласти
співробітника поштової служби у момент виявлення такого випадку.

Повернення товару (у зв'язку з особистими причинами покупця після “оформлення” – це і є
фактично момент підтвердження та надання згоди, прояв бажання на придбання товару або під
година телефоної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) – відбувається за
рахунок покупця.

Адреси для повернення та обміну товару:

  1. Адреси для повернення товару
  • Надішліть нам м.Снятин Нова Пошта Відділення No2 (до 15 кг): вул. Шевченка, 99Б
  • Оксана Кручко, +380 (97) 455-26-45
  • Вкажіть оцінну вартість згідно ціни товару
  • Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.
  1. Повернення коштів за товар
  • На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки)
  • Кошти повертаються на вказану Вами картку протягом 2-7 днів після отримання та огляду нами
    Вашого повернення.

Товари належної якості

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх
товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не
перебував в експлуатації, за умови:
збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
відсутність слідів використання та забруднень;
збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
збереження заводського маркування;
цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Хто сплачує за пересилання товару належної та неналежної якості?

При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з
вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки
оплачується покупцем.
При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з
вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною
компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!


Повернення коштів
Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернено на реквізити з
яких здійснювалася оплата.

Будь які питання щодо обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин
між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь
яким зручним для вас способом.

Усі відносини регулюються згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».